गुलाबको फूललाई मात्र होइन सयापत्री को फूल पनि त फूल हो l महल मा बस्ने मात्र मित्रता होइन, झोपडी मा पनि त मित्रता हो । । कांडा नै कांडाको संसार भए पनि फुल नै फुलको जीवन सोच......... आंसू नै आँसुको संसार भए पनि हासो र मुस्कन्लाई रोज । ।||www.hamrogulmi.com हेर्दै गर्नुहोला ।

त्यो निष्थुरी लाइ त नेपालि पनि आउदैन ,,

यो त्यो केटि को लागि हो जस्लाइ नेपालि पनि आउदैन
दिन दिनै मिल्छिन, तर् केहि पनि भन्न सक्दिन्न म सङ
साथि हो कसेरि मैले उस्लै आफ्नो मन को कुरा भन्नु?
त्यो निष्थुरी लाइ त नेपालि पनि आउदैन ,,,

हर् दिन् देख्छु मैले तिमिलाइ नै
यो मुटुम बसि सकेको छौ तिमि ढुक्ढुकि बन्नि,,,
भन्नु छ कत्ति कुरा मन् को तिमिलाइ
तर् तिमि त हिडि दिन्छाउ आखा म सङ तरि,,

लुकि लुकि हेर्छौ मलै,मैले देखेको छु तिमिलै
फेरि किन् नजिक् आउन चहन्नौ तिमि?
के छ कामि म थिम् भनि देउ तिमिले?
जो कुरा छ तिम्रो मन् म
तेहि कुरा छ मेरो पनि म पनि
भनि देउ आज् त तिमिले म सङ माया गर्छु भनि  

लेखक - 
तुलसी राम के सी
इस्मा रजस्थल ३
गुल्मी नेपाल  , हाल इंडिया भारत
राजिस्थान tulsiramkc@gmail.com


No response to “त्यो निष्थुरी लाइ त नेपालि पनि आउदैन ,,”