गुलाबको फूललाई मात्र होइन सयापत्री को फूल पनि त फूल हो l महल मा बस्ने मात्र मित्रता होइन, झोपडी मा पनि त मित्रता हो । । कांडा नै कांडाको संसार भए पनि फुल नै फुलको जीवन सोच......... आंसू नै आँसुको संसार भए पनि हासो र मुस्कन्लाई रोज । ।||www.hamrogulmi.com हेर्दै गर्नुहोला ।

पारि गाउँको निष्ठुरी

वादलुले छेकिदिएर हो कि ?
मायालुको गाउँ देख्नै पाइन आज
दिन बित्यो नैराश्यतामा कता कता 
चस्को पर्यो यो मुटु माझ ।
 
 
उनको घरको टल्किएको टिनको छानोदेखि 
उनको तिर्सना मेट्ने मेरो चाहना 
उनको घर छेउको पाखुरीको बोट हेरी 
उसको मायाको शीतलता आभास गर्ने
मेरा वर्षौदेखिका दिनचर्याहरु
पूरा गर्न सकिन आज ।
 
 
यो बर्खा सुरु भएपछि कति पीर 
मेरो मनमा 
उडी आउने वादलदेखि कति कति 
डर मेरो मनमा 
सम्हालु म कसरी मेरो मायालु मनलाई
सम्झाउँ म कसरी मनको कुरा 
त्यो पारी गाउँको निष्ठुरीलाई ।
 
 
आजभोलि त आली खन्न पनि आउँदैन 
वनमा चरा मार्दै पो हिड्छ कि ?
आँखाको भाका नबुझेर उसले 
अन्जानैमा मलाई भुली पो दिन्छ कि ?
 
 
 
Thanx
Madan k.c.
Dhurkot Rajasthal-2
Dhura Dharapani
Gulmi Nepal
Now India Haryana

No response to “पारि गाउँको निष्ठुरी”