गुलाबको फूललाई मात्र होइन सयापत्री को फूल पनि त फूल हो l महल मा बस्ने मात्र मित्रता होइन, झोपडी मा पनि त मित्रता हो । । कांडा नै कांडाको संसार भए पनि फुल नै फुलको जीवन सोच......... आंसू नै आँसुको संसार भए पनि हासो र मुस्कन्लाई रोज । ।||www.hamrogulmi.com हेर्दै गर्नुहोला ।

नफुलिदेउ सयपत्री मेरो लागि

तुलसी राम के सी
नफुलिदेउ सयपत्री मेरो लागि
म माला गाँसेर सजाउन सक्दिन

नझुलिदेउ तिमी नयनहरुमा
म तिम्रो सुन्दरतालाई बचाउन सक्दिन

नछरिदेउ सुवास आगन भरि
म तिम्रो सुगन्धमा रमाउन सक्दिन

खोइ! तिमीलाई थाहा छ छैन्
म त पलपलहरुमा मरिरहेकी छु

बर्षौ देखि यो सडकको गल्लिहरुमा
बेबारीशे लाश झै सडिरहेकी छु

सुनामी ले भत्काईदिएको
यो सुनसान जिन्दगीमा
म आफ्नै अस्तित्व खोजिरहेकी छु!!!

लेखक -  
तुलसी राम के सी
इस्मा रजस्थल ३ गुल्मी नेपाल
हाल इंडिया भारत राजिस्थान

Email :tulsiramkc@gmail.com 

No response to “नफुलिदेउ सयपत्री मेरो लागि”