गुलाबको फूललाई मात्र होइन सयापत्री को फूल पनि त फूल हो l महल मा बस्ने मात्र मित्रता होइन, झोपडी मा पनि त मित्रता हो । । कांडा नै कांडाको संसार भए पनि फुल नै फुलको जीवन सोच......... आंसू नै आँसुको संसार भए पनि हासो र मुस्कन्लाई रोज । ।||www.hamrogulmi.com हेर्दै गर्नुहोला ।

समय आरुका फूलहरूमा

हाम्रो समय शताब्दीकै सबैभन्दा निर्वस्त्र भएर
हामी सामू पसारो परेको छ ।
 
 
ढकमक्क फुलेका आरुका फूलहरूमा 
समय पुनःपरिभाषित हुन खोजिरहेको छ
यत्तिखेर सबैभन्दा रोमहर्षक भएर फूलेका आरूका फूलहरूमा 
समयले रुपान्तरित हुन खोजिरहेको छ ।
 
 
हुनता समय यत्ति नै बेला 
सबैभन्दा उकुसमुकुस भएर निस्सासिएको छ 
निकासा थुनिएको समाहा भएर समय हामीबीच इन्तु न चिन्तुमा छ ।
 
 
आम मान्छे सोध्छन् के पीडान्तको क्षण आउँछ कि आउँदैन ?
प्रश्न सूचक हेराईको घेरामा पारेर यक्ष प्रश्न गर्छन् 
हामीहरूले भोगिरहेको सासनाको अन्त्यहीन लस्कर हाम्रो आँगनबाट हट्छ कि हट्दैन ?
 
 
म आरूका फूलहरूले ढकमक्क हाँगामा बसेर 
घाइते परेवाले घाउ कन्याएको हेर्ने आँखा चिम्म गरेर बसेको छु
निस्सीम आकाशमा कावा खाने परेवाहरूको प्वाँख काटिएको हेर्न नसकेर 
अत्ताल्लिदैँ सम्हाल्ने हातहरूको खोजीमा छु  ।
मलाई मेरो माटो/समय चक्लाबन्दीमा पारेको हेर्न 
विवस पारिएकाहरू प्रति आक्रोस पोख्न कविता लेखिरहेको छु ।
 
 
प्रिय भावक
तपाईँ मेरो यो कविता सुनेर 
भावुक बन्न सक्नु हुन्छ भने 
म कविता लेख्न छोड्ने छैन 
होइन भने ...............।
hanx
Madan k.c.
Dhurkot Rajasthal-2
dhura dharapani
Gulmi Nepal
 

No response to “समय आरुका फूलहरूमा”