गुलाबको फूललाई मात्र होइन सयापत्री को फूल पनि त फूल हो l महल मा बस्ने मात्र मित्रता होइन, झोपडी मा पनि त मित्रता हो । । कांडा नै कांडाको संसार भए पनि फुल नै फुलको जीवन सोच......... आंसू नै आँसुको संसार भए पनि हासो र मुस्कन्लाई रोज । ।||www.hamrogulmi.com हेर्दै गर्नुहोला ।

नसोध मलाई घर कहाँ हो भनी

नसोध मलाई घर कहाँ हो भनी मलाई भन्नै लाज लाग्छ,

किनकि अठारौं शताब्दी जस्तो लाग्ने मुलुकबाट आएको छु

नसोध मलाई देशको हालचाल के छ भनी  म बयान गर्नै सक्दिँन,

किनकि हत्या, हिंसा र आतंकमा चुर्लम्म डुवेको छ

नसोध मलाई कुन जात हो भनी   मेरा ओठहरु लर्बराउन थाल्छन्,

किनकि त्यही हेपिएको कथित अछूत हुँ   नसोध मलाई कति पढेको छ भनी

म केही बोल्नै सक्दिँन,   किनकि ड्रि्री खल्तीमा राखी मजदूरी गर्दैछु

नसोध मलाई समाजको स्थिति के छ भनी   म मुर्छित बन्न सक्छु,

किनकि मेरो समाज कुरीति र कुसंस्कृतिको बाहक छ   यो त बिदेश हो भनी

 नसुनाऊ मलाई   म त अनुभव गर्नै सक्दिँन,  किनकि आफ्नै देशवासीहरुबाट अछूती
 भई पीडित छु ।












लेखक - तुलसी राम के सी
इस्मा रजस्थल ३
गुल्मी नेपाल हाल इंडिया भारत
 राजिस्थानEmail :tulsiramkc@gmail.com ...


No response to “नसोध मलाई घर कहाँ हो भनी”