गुलाबको फूललाई मात्र होइन सयापत्री को फूल पनि त फूल हो l महल मा बस्ने मात्र मित्रता होइन, झोपडी मा पनि त मित्रता हो । । कांडा नै कांडाको संसार भए पनि फुल नै फुलको जीवन सोच......... आंसू नै आँसुको संसार भए पनि हासो र मुस्कन्लाई रोज । ।||www.hamrogulmi.com हेर्दै गर्नुहोला ।

मेरो मुटु भित्र

मेरो मुटु भित्र बाट लेखेको एउटा नेपाली गीत
तिमीलाई यो मनको कुरा भन्न गार्हो भो
पिडा मनभित्र लुकाएर हास्न सार्हो भो
भन्न मन लागेको कुरा भन्न सक्दिन
मेरा आशु आज्काल रोक्न सक्दिन
तिमीलाई यो मनको कुरा भन्न गार्हो भो
पिडा मनभित्र लुकाएर हास्न सार्हो भो
दोस मेरै हो प्रिया तिमीलाई गुमाउनुमा
रोक्न सक्दिन आफ्नो आशु तिमी साथ नहुँदा
रोएर नै मेरो जीवन बित्ने भयो प्रिये
तर तिमी हास सधैं खुशी को त्यो सागर मा
तिमीलाई यो मनको कुरा भन्न गार्हो भो
पिडा मनभित्र लुकाएर हास्न सार्हो भो
जाउ जाउ टाढा तिमी अब नआउ मेरो नजिक
हासोस संसार तिमीसगै तिम्रो खुशी सगै
तिमीलाई यो मनको कुरा भन्न गार्हो भो
पिडा मनभित्र लुकाएर हास्न सार्हो भो!!!!!!

धन्यबाद
तपाईहरुको साथी
अमृत कुमार के सी
पिपलधारा ०८ गुल्मी नेपाल
 
हाल भारत को भिवाड़ी
राजिस्थान कार्यरत
मोब +009779352514810
         :amritk728@gmail.com
         :amritkc1@rediffmail.com

No response to “मेरो मुटु भित्र”