गुलाबको फूललाई मात्र होइन सयापत्री को फूल पनि त फूल हो l महल मा बस्ने मात्र मित्रता होइन, झोपडी मा पनि त मित्रता हो । । कांडा नै कांडाको संसार भए पनि फुल नै फुलको जीवन सोच......... आंसू नै आँसुको संसार भए पनि हासो र मुस्कन्लाई रोज । ।||www.hamrogulmi.com हेर्दै गर्नुहोला ।

मेरो मनको कोमल कुना अध्याँरो जेल भन्यौ रे

Rishi Ram Panthi

मेरो मनको कोमल कुना अध्याँरो जेल भन्यौ रे
मायाको डोरीलाई पनि हतकडी र नेल भन्यौ रे

तिम्रा लागि कति चोटी आफैंलाई दु:ख दिए

आज मेरो अश्रुधारा काम नलाग्ने भेल भन्यौ रे

जे भन्यौ त्यही मानें बिश्वास गरें सतप्रतिशत
प्रतिफलमा आज म त नराम्ररी फेल भन्यौ रे

छटपटी हुन्छ भन्थ्यौ एकैदिन नभेट्दा मलाई
तर आज ती भेटहरु समय कटाउने खेल भन्यौ रे

तारीफ गर्दथ्यौ हर भेटमा भगवानले जुराएछ भनी
कुरा फे¥यौ आज हाम्रो जोडीनै बेमेल भन्यौ रे



Rishi Ram Panthi
Motipur -5 Kapilvastu
Hal -Dubai

No response to “मेरो मनको कोमल कुना अध्याँरो जेल भन्यौ रे”