गुलाबको फूललाई मात्र होइन सयापत्री को फूल पनि त फूल हो l महल मा बस्ने मात्र मित्रता होइन, झोपडी मा पनि त मित्रता हो । । कांडा नै कांडाको संसार भए पनि फुल नै फुलको जीवन सोच......... आंसू नै आँसुको संसार भए पनि हासो र मुस्कन्लाई रोज । ।||www.hamrogulmi.com हेर्दै गर्नुहोला ।

kheladi haru lai kunai pani thau ma samman na pauda Nepal ko saskirti khatam huna sakne sambhabana

नेपाल ma govt dwara kehi samman na milna le nai nepalkahile pani world cup ma auna sakdaina ।aune din haru ma pani yastai nai bho nhade hamro nepal lai koi des le pani chinna sakdaina ।nepal ko govt le afnai pet ma paisa bharna paye bhane uni haru lai aru kehi chahidaina. Aja ayera nepal ko nam boshwa ma kam hudai cha.kina ki kheladi haru le khel माँ kehi instrating lina nai chode । माँ दान k.c. धुरकोत राजस्थल धुर धारापानी -२ गुल्मी नेपाल

No response to “kheladi haru lai kunai pani thau ma samman na pauda Nepal ko saskirti khatam huna sakne sambhabana”