गुलाबको फूललाई मात्र होइन सयापत्री को फूल पनि त फूल हो l महल मा बस्ने मात्र मित्रता होइन, झोपडी मा पनि त मित्रता हो । । कांडा नै कांडाको संसार भए पनि फुल नै फुलको जीवन सोच......... आंसू नै आँसुको संसार भए पनि हासो र मुस्कन्लाई रोज । ।||www.hamrogulmi.com हेर्दै गर्नुहोला ।

टाढा बसी तिम्रो यादमा पलपल कति मरु ?


टाढा बसी तिम्रो यादमा पलपल कति मरु ?तिम्रो सामु मैले अझै आँशु कति झारु ??तिम्रो यादले हरपल मलाई पोल्न थाल्यो सरु !दिलले भन्छ तिम्रो काखमा हाँसी हाँसी मरु !!
मेरो माया सरु तिमिलाई पुकार कति गरु ?यो मायाको सागर कति एक्लै एक्लै तरु ??भगवानले देखेकै छन् पापै लाग्ला सरु !दिलले भन्छ तिम्रो काखमा हाँसी हाँसी मरु!!
सरु तिमिलाई सम्झी सम्झी दंग कति परु ?तिमी आउने बाटो हेर्दै मैले आँखा कति तरु ??मेरो दिलमा धड्कन बनी वाँचिदिनु सरु !दिलले भन्छ तिम्रो काखमा हाँसी हाँसी मरु


तुलसी राम केसी

इस्मा राजस्थल -३

गुल्मी नेपाल

ईमेल tulsiram_kc@yahoo.co.in

No response to “टाढा बसी तिम्रो यादमा पलपल कति मरु ?”